6/15/09

whaiii, sakit doee

adehhhhhhhhhh.
aaa
aaahh
ernnh
eskkkkk

doc doc relax jap doc.

gusi aku kene bius la ngokk.
bapak sakit macam kene dera!
grrr

seploh minit kemudian baru dokte tu amek playar gigi
makk eihh, gedabak mcm playar skru oo

dia soh aku nganga, kau nak ciumm aku kehh?eiiuuww.

haha bodoh

time dye kepit gigi aku ngn playar tu,
fuh, tak sakit woo,
power btol dokte ni :D
i love you dokte jambangg :)))
dia singh lah. siap ngan serban dia lagi tu

krekkh kriikkhh kreookkh krekhhoo.
wah wah wah, macam macam bunyi dlm pale aku ni.
dokte tu dgn kuatnya menggoyang2kan gigi aku yang kuat itu :B
sampai tergoncang2 pale aku.
ingat screamo ke apeh.

last last tecabot gak gigi aku,
bapak besa ooo.
darah meleleh sampai kt pipi aku taww
betape gelinye aku.

dalam lbeh kurang seminit je dia cabot gigi aku.
yahh, tima kaseh doktor jambanggg :DD
doktor hebat!

sekiann untuk hari ini,




fara

No comments:

Post a Comment

ICHIGO?, PUKUL BAPE WEH?

AWARD FROM BOO <3




dear boo, here you are.

1. wahh, aku baru je jadi follower beliau. then beliau terus menyuruh aku grab her award. thanks yah ;D

2. aku suke la tgk blog beliau. menarik lah ;D *wink wink wink

3. korang pigi la blog beliau, and then jadi follower beliau.
korang takkan rugi tauu

4. hah abes daa cik boo, bytheway, i love you okayy :)


thank you babe