6/16/09

SIAL KAU


aku rase macam nak bagi penyepak lagi skali je kt dia taww.
dulu penah skali, tapi tu tak sngaja.
ahh ape aku endah, padan muka kauu
pendek je ceritanya,
aku upload lah gamba ni.

caption; damn, why must you, f??

dia tengok pic ni maybe terasa kot. HAHA

then dia comment,

;continuos ur word . f**** an .

aku cmmnt balek,
;guess?yea, i trying to hate u but its hard to me n atlast, you make me miss you that fucking much more,

dia balas,
;if u want forget me . terjon bangunan . hahah .

bodoh ingat lawak?

ahh biaii!

No comments:

Post a Comment

ICHIGO?, PUKUL BAPE WEH?

AWARD FROM BOO <3




dear boo, here you are.

1. wahh, aku baru je jadi follower beliau. then beliau terus menyuruh aku grab her award. thanks yah ;D

2. aku suke la tgk blog beliau. menarik lah ;D *wink wink wink

3. korang pigi la blog beliau, and then jadi follower beliau.
korang takkan rugi tauu

4. hah abes daa cik boo, bytheway, i love you okayy :)


thank you babe