6/14/09

WAH CANTIK NYA AWAKKK xD

harini saya rasa teramatlah bosan sampai tikus berak atas pehe pun tak pasan. tambahan lagi hampir setiap hari saya menghadap laptop compaq yang mustahil sekali bejenama apple. hah tidak lain tidak bukan lagi hanya kerana bimbang akan rakan-rakan cyber menghantar commentor yang sekiranya mustahak bagi saya. Lalu saya teruskan niat saya melayari laman myspace a place for friends yang telah menjadi sebahagian layar komunikasi manusia demi manusia.

seperti biasa, sekiranya saya bosan, saya akan menyinggah dan menyinggah ke sana ke mari dengan harapan dapat menambah kenalan baru.

sesampainya saya di ruang makhluk ini,saya tertarik dengan hasil kerja editan gambar di raut defaultnya, pasti adobe photoshop nii :) yaa, teringin benar belajar menggunakannya. bila lah haiih.

lupakan adobe photoshop dan kembali ke ruangnya yang menarik.

dengan senang hatinya saya menekan button add to friends di pagenya yang serba canggih dan indah maha indah :)

ohh yaa, saya terlupa bahawa saya perlu menjalankan tugas ibunda saya untuk membasuh pinggan mangkuk dan sejantina dengannya.

minit ke sepuluh agaknya baru saya teringat, yaa 'aku ade add makhluk nii', pergi ke pagenya semula dengan niat untuk menghantar comment

"heyy thanks approve yea :D btw, im fara n you ***** from?" ,

durhh, terhapus niat murni itu apabila saya mendapati di about me tak silap saya, di updated sebentar tadi mungkin yea, ruang itu berisi text yang agak gedabak kira kira 3 hingga 5 saiz fontnya dan ditetapkan font berwarna merah garang segala.
bunyinya garang juga, nah seperti berikut,

"heyyy folks, I know You wanna be my friends, but if You dah add I,please talk to me. And take this notes yall, SETAKAT NAK TENGOK PICCA ORANG,GI MAM LA. yeww, I have my own natural beauty and You gotta problem with that? fuck.Im going to delete you from my dear friends as fast as I can. Semakkan friends space aku jerk.oke Bye Dear , Bye Fucker"

OH TUHAN, saya sangkakan awak ni baik hatinya, lemah lembut sikapnya. yea itupun berdasarkan hasil analisa saya terhadap raut default awak yang bertudung harmoninya.
Inilah, salah saya juga menilai manusia dari luaran bukannya dari dalaman. Agak terasa hati juga awak tahu. tapi Syukur Alhamdulillah saya dah delete awak.

Bytheway awak,saya juga rimas maha rimmassss dan tidaklah begitu taksub ingin memiliki hubungan dengan awak yang gahh berlagak, sombong, angkuh kerana memiliki kecantikan raut wajah segala. Bersyukurlah dengan lafaz الحمد الله wahai manusia.

sekian,












fara

2 comments:

  1. bengong..
    die ingt die sorg jke cun dlm dnia ni..
    hoho~

    ReplyDelete
  2. tu laa, gile punye manusia. perasan je lebeh. haha thnx kak aty :)

    ReplyDelete

ICHIGO?, PUKUL BAPE WEH?

AWARD FROM BOO <3




dear boo, here you are.

1. wahh, aku baru je jadi follower beliau. then beliau terus menyuruh aku grab her award. thanks yah ;D

2. aku suke la tgk blog beliau. menarik lah ;D *wink wink wink

3. korang pigi la blog beliau, and then jadi follower beliau.
korang takkan rugi tauu

4. hah abes daa cik boo, bytheway, i love you okayy :)


thank you babe